Priser

Vi optager IKKE nye medlemmer, men du er velkommen til at skrive dig på venteliste (kræver at du har oprettet en profil).

Kontingentsatserne for indeværende sæson er som følger:

Medlemskab
Pris DKK
Juniormedlemsskab (5 år til og med 17 år)300,-
Ungdomsmedlemsskab (fra og med 18 år til og med 30 år)900,-
Seniormedlemsskab (fra og med 31 år)1.400,-

Gæstespiller pr. time (Kan vælges i forbindelse med booking)  Se video 50,-

Tryk her for at Oprette bruger (Medlemskab oprettes i forbindelse med booking af bane).

Endnu ikke medlem?

Er du endnu ikke medlem af Højbjerg Tennisklub, men ønsker at booke en bane og spille, kan du booke via tjenesten WannaSport for 200 kr. pr. bane pr. time. (IKKE AKTIV)

Betaling af kontingent – vejledning til medlemmerne:

Se video:  Her kan du se hvordan du opretter en profil og betaler kontingent

Trin 1:
Du skal som det første gå ind på hjemmesiden under punktet ”Bliv medlem” og oprette din profil – dette tager typisk 2-3 min og skal kun gøres én gang. Hvis du skifter adresse, får ny e-mail eller andet kan du senere gå ind og rette i dine oplysninger.

Det brugernavn og den adgangskode, du vælger, skal du fremover bruge for at komme ind i systemet og booke en bane.

Trin 2:
Herefter kan du fra forsiden logge ind og herefter gå ind under punktet ”Booking”. Her skal du vælge det type medlemskab, der passer til dig. Du vil herefter blive ledt til betalingsfunktionen, hvor du angiver dine Dankortoplysninger og gennemfører betalingen (forudsat at vi optager nye medlemmer).

Du er nu medlem og kan booke baner.

Abonnementsbetaling/Vilkår:
Fremover vil klubben hvert år hæve det beløb, der svarer til den gældende kontingentsats på dit dankort, hver den 01.04.
Du vil modtage en mail 5 dage før vi hæver beløbet på dit dankort - Du skal altså IKKE tilmelde dig på ny.

Du har mulighed for at logge ind på din profil, hvor du under 'Mine tilmeldinger' selv kan slette din næste opkrævning.
Du kan til enhver tid henvende dig til klubben, og vi vil hjælpe dig med at slette din næste kontingentbetaling.