Juniortræning 2024
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Så er vi klar til at tilbyde juniortræning med start i uge 20. Der bliver træning første gang tirsdag den 14.5. Afhængig af hvor mange der tilmelder sig til træningen ser vi på om vi skal oprette flere hold og evt. på flere dage. Der bliver 8 gange og det er også Nicholas der i år står for træningen som tilrettelægges ud fra det niveau man har. Ved tilmeldingen skal du skrive::

1. Har du spillet før om du har spillet før og gerne i hvor lang tid.
2. Din alder
3. Hvilke ugedage du kan
4. Navn
5. Mobil nummer og mail

Afhængig af antal tilmeldinger tilrettelægger vi nærmere mht tidspunkt og ugedag., vi forventer at træningen bliver mellem kl. 17-18 og der bliver et hold om tirsdagen.
Kommer der tilmeldinger til mere end et hold, så er vi så heldige at Annegrete Danielsen har tilbudt at træne de yngste.

Træningen er sjov og varieret og har altid været en stor succes for børnene.
Træningen koster 300 kr. og herudover skal man skal være medlem af klubben for at deltage i træningen. Et medlemskab koster 300 kr for et helt år hvor det så er muligt at booke baner sammen med andre ligesom det er muligt at spille padel tennis. Du vil få nærmere info om indmeldelse og betaling.

14.05.2024 kl. 17.00 - 02.07.2024 kl. 18.00
300,00 kr.